هفدهمین نمایشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ساختمان در اصفهان برگزار شد

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در فضایی بالغ بر چهار هزار مترمربع با حضور 76 شرکت معتبر از استان های اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی و نمایندگان فروش کشورهای فرانسه و آلمان برپا شده است.
در این نمایشگاه، کالاها و خدمات حوزه تجهیزات و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع، لوازم، خدمات و صنایع تاسیساتی، لوله، اتصالات و تجهیزات برقی و الکترونیکی وابسته به نمایش گذاشته شده است.
هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ های تخصصی در سطح کشور به شمار می ‌رود.
این نمایشگاه شرایطی فراهم آورده است تا تولیدکنندگان گرد هم آیند و آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود در عرصه تهویه هوا، مُبدل‌ های حرارتی، تجهیزات سرمایشی، یخچال ‌ها و آب‌ گرم‌ کن‌ ها را به نمایش بگذارند.
اغلب بازدیدکنندگان، فعالان داخلی و بین‌ المللی این عرصه اعم از معماران، مهندسان عمران، عمده‌ فروشان و خرده‌ فروشانی هستند که برای دستیابی به آخرین نوآوری‌ ها و پیشرفت ها در این صنعت، از این نمایشگاه بازدید می‌ کنند.
نمایشگاه مزبور بهترین بستر برای توسعه روابط تجاری، برقراری روابط جدید و حفظ روابط گذشته محسوب می شود.
برگزاری دوره‌ های گذشته این نمایشگاه به مذاکرات و عقد قراردادهای بسیاری منجر شده است و شرکت ‌های فعال توانسته اند مشتریان ویژه‌ ای برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.
تنوع زیر حوزه ها و مراجعه بسیاری از فعالان این عرصه، اعتبار ویژه ای به نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان بخشیده است.

ایران دریچه تولید کننده دریچه های دریچه روشنایی سرویس ، کلاهک پشت بام ، دریچه دیواری دوطرفه ، لوله فلکسیبل و کمبی ، دریچه خطی اسلوت ، دریچه درب بازدید ، دریچه خطی، دریچه دسترسی فن کوئل ، دریچه 4 گوش اتاق عمل برای ارتباط با ایران دریچه به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.